Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Czy ktoś korzystałe z tej firmy Genesis Turbo Oleśnica?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Czy ktoś korzystałe z tej firmy Genesis Turbo Oleśnica?

    U nas właśnie, ma przyjść jeszcze ostra zima :|

  • #2
    Czy ktoś korzystałe z tej firmy Genesis Turbo Oleśnica?

    Czy ktoś z Was lub znajomych korzystał z usług regeneracji turbiny w firmie
    Genesis Turbo z Oleśnicy? Jakieś opinie usłyszał?
    Genesis Turbo - regeneracja i naprawa turbin, turbosprężarki

    Pytam bo mają zaskakujące niskie ceny.
    Czyszczenie turbiny u nich kosztuje 2 razy taniej niż o konkurencji.
    Dają 24 miesiące gwarancji ( tyle daje w Polsce chyba jeszcze tylko Turbo Tec z Jaworzna ale u nich regeneracja rozpoczyna się od 930zł netto - turbina 1.9TDi AHF) Genesis Turbo - regeneracja i naprawa turbin, turbosprężarki Czy sądzicie, ze ta gwarancja to pic na wodę?
    Podstawowa regeneracja u nich to 580zł, natomiast zwrot swojej starej i wzięcie od nich regenerowanej to koszt 689zł ( [pokrywają przesyłkę) lub regeneracja swojej w tej cenie.
    Link

    Co sadzicie o tej firmie?
    http://www.euromove.pl

    Komentarz


    • #3
      z doswiadczenia wiem ze wszystko inne bedzie winne tylko nie turbo
      ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

      ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez S3 CHRIS
        z doswiadczenia wiem ze wszystko inne bedzie winne tylko nie turbo
        Logi dynamiczne i ktoś kto zna się na ich analizie powiedzą co to?
        Mam problem z turbiną w 1.9TDI AHF. Zauważyłem, że przeładowuje - tak
        twierdzi mój mechanik. Przy wciśnięciu gazu do podłogi po 5 sekunda
        następuje odcięcie mocy, wystarczy zdjąć nogę z gazu i znowu wcisnąć i
        mamy moc dalej na 5s.. V-Max to jakieś 160km/h, dalej nie chce iść.
        Zauważyłem że po dłuższej ostrzejsze jeździe turbina jak by odżywa i
        działa jak by była w porządku. Dużo zwraca oleju do EGR i ciapie
        olejem, ale nie wymaga dolewki pomiędzy wymianami. Auto ma przebieg
        276tys km, 45 tys km temu było ona czyszczona. Czasami turbina łapie tzw nouflata czyli odpalam przejadę i zero ciągnięcia jakbym jeździł SDI, wystarczy zgasić auto na moment i odpalić i działa w miarę ok, moc jest tylko nie można za bardzo kręcić pod czerwone pole bo znowu załapuje.
        http://www.euromove.pl

        Komentarz


        • #5
          majuDJ, mi chodziło o ta gwarancję o która pytałes 24m-gwarancji na regeneracje, a w aucie to może być faktycznie turbo ale ja się na dieslach nie znam.
          ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

          ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez S3 CHRIS
            majuDJ, mi chodziło o ta gwarancję o która pytałes 24m-gwarancji na regeneracje, a w aucie to może być faktycznie turbo ale ja się na dieslach nie znam.
            Rozumiem czyli z tymi gwarancjami to jest tak, że 99% rozpatrywanych jest negatywnie :/
            http://www.euromove.pl

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez majuDJ
              Zamieszczone przez S3 CHRIS
              majuDJ, mi chodziło o ta gwarancję o która pytałes 24m-gwarancji na regeneracje, a w aucie to może być faktycznie turbo ale ja się na dieslach nie znam.
              Rozumiem czyli z tymi gwarancjami to jest tak, że 99% rozpatrywanych jest negatywnie :/
              dokładnie
              ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

              ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

              Komentarz


              • #8
                Jeżeli nie ubywa oleju to sprawdź wszystkie węże i króćce podciśnienia. Nie przerdzewiała gruszka? Jakieś gwizdy tudzież inne dziwne dźwięki się pojawiają?
                Skoda Octavia RS Combi 2006
                BWA w serii 214KM/303Nm, aktualnie 263KM/384Nm, Black Magic
                http://www.dynamech.pl
                Serwis & regeneracja turbosprężarek

                Komentarz


                • #9
                  Gwizdy nie, chyba gruszka coś nie tak bynajmniej tak mechanik coś twierdził jak ja macał. A to można samą gruszkę wymienić? Teraz przejechałem 500km w trasie i żadnego noflauta. Tylko na 3 biegu czuć jak się wciśnie gaz w podłogę że ok 2100obr dostaje jakby na ułamek sekundy zadławienia i idzie dalej. Może łopatki od geometrii się zapiekły i jak da się nowy olej plus filtry i przejdzie po autostradzie to turbo odżyje. Gruszka i turbo jest lekko w oleju, ale nie ucieka go zbytnio by trzeba było robić dolewki co wymianę, co najwyżej spada z maxa do początku bagnetu,
                  http://www.euromove.pl

                  Komentarz


                  • #10
                    Raczej będzie ciężko, żeby samo turbo odżyło. Szczególnie, jeśli jest zaolejone Trochę oleju jednak zużywa...
                    Naprawa będzie pewnie konieczna, więc z olejem i filtrami proponuję wstrzymać się do momentu założenia nowej/zrobionej turbiny.
                    Skoda Octavia RS Combi 2006
                    BWA w serii 214KM/303Nm, aktualnie 263KM/384Nm, Black Magic
                    http://www.dynamech.pl
                    Serwis & regeneracja turbosprężarek

                    Komentarz


                    • #11
                      odgrzeje, mam turbo z genesis turbo regenerowaną, wczoraj montowana. Wyglada ok, leciutki przegwizd, ale ledwo slyszalny przy pełnym bucie/obciążeniu. Robi dobre wrażenie po pierwszych paruset kilometrach.
                      pacjent - focus 1.6 hdi 90 koni, bez zmiennej geometrii, cena 650 zł z przesyłką i odesłaniem starej.

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X