U nas właśnie, ma przyjść jeszcze ostra zima :|
Czy ktoś korzystałe z tej firmy Genesis Turbo Oleśnica?
Zwiń
X
-
Czy ktoś korzystałe z tej firmy Genesis Turbo Oleśnica?
Czy ktoś z Was lub znajomych korzystał z usług regeneracji turbiny w firmie
Genesis Turbo z Oleśnicy? Jakieś opinie usłyszał?
Pytam bo mają zaskakujące niskie ceny.
Czyszczenie turbiny u nich kosztuje 2 razy taniej niż o konkurencji.
Dają 24 miesiące gwarancji ( tyle daje w Polsce chyba jeszcze tylko Turbo Tec z Jaworzna ale u nich regeneracja rozpoczyna się od 930zł netto - turbina 1.9TDi AHF) http://genesisturbo.pl/genesisturbo-..._gwarancji.pdf Czy sądzicie, ze ta gwarancja to pic na wodę?
Podstawowa regeneracja u nich to 580zł, natomiast zwrot swojej starej i wzięcie od nich regenerowanej to koszt 689zł ( [pokrywają przesyłkę) lub regeneracja swojej w tej cenie.
Co sadzicie o tej firmie?
-
-
Zamieszczone przez S3 CHRISz doswiadczenia wiem ze wszystko inne bedzie winne tylko nie turbo
Mam problem z turbiną w 1.9TDI AHF. Zauważyłem, że przeładowuje - tak
twierdzi mój mechanik. Przy wciśnięciu gazu do podłogi po 5 sekunda
następuje odcięcie mocy, wystarczy zdjąć nogę z gazu i znowu wcisnąć i
mamy moc dalej na 5s.. V-Max to jakieś 160km/h, dalej nie chce iść.
Zauważyłem że po dłuższej ostrzejsze jeździe turbina jak by odżywa i
działa jak by była w porządku. Dużo zwraca oleju do EGR i ciapie
olejem, ale nie wymaga dolewki pomiędzy wymianami. Auto ma przebieg
276tys km, 45 tys km temu było ona czyszczona. Czasami turbina łapie tzw nouflata czyli odpalam przejadę i zero ciągnięcia jakbym jeździł SDI, wystarczy zgasić auto na moment i odpalić i działa w miarę ok, moc jest tylko nie można za bardzo kręcić pod czerwone pole bo znowu załapuje.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez majuDJZamieszczone przez S3 CHRISmajuDJ, mi chodziło o ta gwarancję o która pytałes 24m-gwarancji na regeneracje, a w aucie to może być faktycznie turbo ale ja się na dieslach nie znam.ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Komentarz
-
-
Jeżeli nie ubywa oleju to sprawdź wszystkie węże i króćce podciśnienia. Nie przerdzewiała gruszka? Jakieś gwizdy tudzież inne dziwne dźwięki się pojawiają?Skoda Octavia RS Combi 2006
BWA w serii 214KM/303Nm, aktualnie 263KM/384Nm, Black Magic
http://www.dynamech.pl
Serwis & regeneracja turbosprężarek
Komentarz
-
-
Gwizdy nie, chyba gruszka coś nie tak bynajmniej tak mechanik coś twierdził jak ja macał. A to można samą gruszkę wymienić? Teraz przejechałem 500km w trasie i żadnego noflauta. Tylko na 3 biegu czuć jak się wciśnie gaz w podłogę że ok 2100obr dostaje jakby na ułamek sekundy zadławienia i idzie dalej. Może łopatki od geometrii się zapiekły i jak da się nowy olej plus filtry i przejdzie po autostradzie to turbo odżyje. Gruszka i turbo jest lekko w oleju, ale nie ucieka go zbytnio by trzeba było robić dolewki co wymianę, co najwyżej spada z maxa do początku bagnetu,
Komentarz
-
-
Raczej będzie ciężko, żeby samo turbo odżyło. Szczególnie, jeśli jest zaolejoneTrochę oleju jednak zużywa...
Naprawa będzie pewnie konieczna, więc z olejem i filtrami proponuję wstrzymać się do momentu założenia nowej/zrobionej turbiny.Skoda Octavia RS Combi 2006
BWA w serii 214KM/303Nm, aktualnie 263KM/384Nm, Black Magic
http://www.dynamech.pl
Serwis & regeneracja turbosprężarek
Komentarz
-
-
odgrzeje, mam turbo z genesis turbo regenerowaną, wczoraj montowana. Wyglada ok, leciutki przegwizd, ale ledwo slyszalny przy pełnym bucie/obciążeniu. Robi dobre wrażenie po pierwszych paruset kilometrach.
pacjent - focus 1.6 hdi 90 koni, bez zmiennej geometrii, cena 650 zł z przesyłką i odesłaniem starej.
Komentarz
-
Komentarz